עבור ארגון גדול בתל אביב דרוש/ה מוקדן/ית תמיכה מחשובית
תיאור המשרה:
עבור ארגון גדול בתל אביב דרוש/ה מוקדן/ית תמיכה מחשובית שירותי הייעוץ הנדרשים: טיפול בתקלות מחשוב, טלפוניה, מולטימדיה ותקשורת במענה טלפוני והשתלטות מרחוק טיפול מלא בניהול קריאות שרות מרגע פתיחה ועד סגירה , כולל ניהול מעקב על קו תמיכה שני ושלישי , לעמידה ביעדי ה-SLA שהגדיר הארגון . א. מענה טלפוני ללקוחות וטיפול בתלונת הלקוח באמצעות הסבר טלפוני ו/או השתלטות מרחוק על המחשב . ב. תמיכה במתן הרשאות למערכות המידע והמחשב הפיזי. ג. תמיכה במשתמשים ביישומי אופיס, מ"ה Windows, עבודה מרחוק, ומערכות ארגוניות רוחביות של ניהול מסמכים ומשימות, הכרות עם מערכות וציוד מחשב : • Crm • השתלטות • הפצות • מדפסות • Active dirctory הפקת דוחות ביצוע , מתוך מערכות המידע בהנחיית מנהל התמיכה הארגוני . מעקב אחר פניות פתוחות וקידום הטיפול בהן בטווח ה-SLA , דיווח למנהל התמיכה לקריאות החורגות מטווח ה-SLA . הכנת תכנון למעברי חדרים של עובדים לרבות מיפוי הרשתות והציוד הנדרש ביצוע מיפויי משתמשים הנדרשים מעת לעת (ציוד, תוכנות מדף, רשתות ועוד) מתן שירות מחשובי מיידי ללשכות הבכירים דרישות: • ניסיון של שנה לפחות בביצוע כל אחד מסעיפים א' עד ה' כולל. • בוגר קורס טכנאי PC / טכנאי תקשורת אזרחי או צבאי • בעל תעודת בגרות .
פורסם בתאריך: 21/01/2025
חברה: