דרוש/ה Help Desk למרכז השירות הטכנולוגי בחברת ביטוח גדולה בפ"ת
תיאור המשרה:
אנחנו מחפשים HD בעל/ת רקע טכני לתפקיד הכולל: מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים הכולל ליווי ומתן מענה מקצועי ,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. המשרה הינה במשמרות נוחות 07:00 - 17:00. דרישות משרה: ניסיון של שנה לפחות בתמיכה במוקדים ושליטה בתוכנות Office או ניסיון צבאי – חובה תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה טכנולוגית ורצון להתקדם ולהתפתח
פורסם בתאריך: 13/01/2025
חברה: